Онлайн-магазини становлять серйозну конкуренцію традиційним рітейлерам. Однак разом із популярністю цього формату торгівлі з’явилися нові виклики. Один із них – це забезпечення належного складського простору для зберігання товарів. Мати власні склади можуть дозволити собі лише великі проекти. А що робити іншим? У цій статті ми розглянемо ключові переваги, які надає інтернет-магазинам аутсорсинг складського простору.
Складське керування для інтернет-магазину: основні виклики
Онлайн-торгівля – це постійний пошук рішень для забезпечення задоволення споживачів. Більшості магазинів доводиться працювати за таких умов:
- необхідність збільшення обсягів запасів, що виникає зі зростанням кількості замовлень та розширенням асортименту. Умовно: якщо раніше компанія вже мала якийсь склад, і його площі не вистачає, виникає необхідність пошуку нового приміщення;
- значне коливання попиту товари залежно від сезонності, акцій, зміни тенденцій тощо. У таких умовах дуже важко прогнозувати настрої аудиторії, через що є ризик дефіциту товару чи надмірного накопичення складських запасів.
- сезонність товарів. Нерозпродані залишки (наприклад, різдвяні іграшки) доводиться тримати кілька місяців до появи нової хвилі попиту. Це означає, що компанія має бути стабільне місце зберігання.
Як формат інтернет-магазину впливає на бізнес-показники?
Чому користувачі замовляють онлайн? Є дві головні причини: так зручніше та трохи дешевше, ніж купувати офлайн. Чим забезпечується вигідна ціна? Відсутність зайвих витрат, що дозволяє зробити трохи нижчу націнку на продукцію. Тому (умовно кажучи), найвигідніше вести онлайн-бізнес, маючи лише офіс та мінімальну кількість персоналу для управління процесами. Будь-яка додаткова опція (склад, точка видачі, власні кур’єри) призводить до нових витрат і, відповідно, потреби збільшити націнку.
Але без якісної доставки та самовивезення, без постійної наявності товарів інтернет-магазин втрачає другу перевагу – зручність. У разі сучасної конкуренції покупці охочіше оберуть магазини, які пропонують комфортні умови обслуговування.
Як досягти «золотої середини» в управлінні онлайн-проектом? Чи можна зберегти оптимальну вартість товарів та забезпечити якісний сервіс? Так, якщо передати логістичні процеси перевіреному виконавцю.
Логістика для інтернет-магазину: рішення від NeLS
Логістичний сервіс NeLS пропонує онлайн-бізнесу простий формат співробітництва: магазин передає сервісу власні товарні запаси та довіряє керування ними. NeLS перебирає якісне зберігання продукції, і навіть повноцінну логістику: включаючи видачу через власні точки, і навіть адресну доставку. Таким чином, інтернет-магазин може:
- налагодити якісний сервіс для клієнтів;
- мати всі необхідні групи товарів;
- виключити витрати на власний склад та кур’єрську службу;
- сконцентруватися на бізнес-стратегії, а чи не на логістиці.
При цьому інтернет-бізнес платить лише за зберігання товарів: доставку зазвичай оплачують кінцеві споживачі. Аутсорсинг складських послуг – це сучасне рішення, вигідне для більшості компаній. Це ефективніше, ніж будувати свій склад, і дешевше, ніж відкривати точки доставки та наймати штат кур’єрів.
Переваги аутсорсингу складських послуг для інтернет-магазинів
Аутсорсинг – це передача обов’язків щодо управління та зберігання товарів на орендований склад. Це рішення надає безліч переваг, що сприяють ефективному функціонуванню бізнесу. Розглянемо докладніше деякі з них.
Економія витрат
Аутсорсинг усуває необхідність інвестувати у будівництво власного складу. Це дозволяє інтернет-магазинам зосередитись на основних бізнес-аспектах. Послуга аутсорсингу включає як оренду простору, а й управління товарами. У логістичного сервісу є власний персонал, техніка, налагоджені процеси. Це значно знижує операційні витрати на онлайн-магазини.
Гнучкість масштабування
Аутсорсинг складських послуг дозволяє збільшувати або зменшувати обсяги орендованого простору, залежно від зміни попиту. Під час сезонних або акційних піків інтернет-магазин легко розширить свої складські потреби, щоб забезпечити належне обслуговування клієнтів.
Професійний облік та контроль
Багато провідних складських аутсорсингових компаній використовують сучасні технології та програми для управління запасами, що дозволяє точно контролювати наявність товарів. Навіть перебуваючи за кілька десятків кілометрів від складу, менеджер інтернет-магазину отримує точну інформацію про продукцію. Професійні провайдери забезпечують постійний моніторинг руху товарів, допомагаючи інтернет-магазинам підтримувати оптимальний рівень запасів.
Аутсорсинг складських послуг від NeLS – це стратегічний крок для інтернет-магазинів, що допомагає знизити витрати, забезпечити гнучкість масштабування та підвищити контроль за робочими процесами.
Залишити відповідь