• м. Київ, В’ячеслава
    Чорновола 41
  • +38 (063) 417 34 98

Основні питання

Ви надаєте нам інформацію про товар, який треба доставити, а також контактні дані замовника. Ми пропонуємо два варіанти передачі замовлень вашим клієнтам:

  1. Адресна доставка по Києву та передмісті «до дверей» (в тому числі з можливістю підйому на поверх).
  2. Доставка до офіційного пункту видачі NeLS у центрі Києва — для клієнтів, які надають перевагу самовивозу.

Ми налагоджуємо логістичні процеси таким чином, щоб доставляти замовлення «день у день». Конкретна відповідь на це питання залежить від того, коли було оформлене замовлення, і як швидко ви надасте нам всі необхідні дані для доставки.

Ми використовуємо гофрокартон, м’яке пакування, пакети, а також брендоване пакування від наших клієнтів.

Починаючи від одного. Ми не встановлюємо обмежень для наших партнерів.

Питання і відповіді про тарифи і оплату

Співпраця з NeLS грунтується на гнучкості. Ви можете самостійно обрати перелік актуальних послуг для вашого бізнесу. Тарифи доступні на нашому сайті.

Ваш клієнт сплачує за замовлення зручним способом, а ми передаємо вам ці кошти впродовж двох робочих днів. Зауважте, що інші логістичні оператори відправляють партнерам гроші за замовлення рідше: зазвичай раз на два тижні.

Так, наші співробітники у пункті видачі та кур’єри мають можливість приймати кошти.

Подзвоніть нам: якщо ви працюєте у Києві або області, ми можемо самостійно забрати ваші товари для складського зберігання. В інших випадках — порадимо оптимальні умови для відправки поштовим оператором.

Рішення для інтернет-магазинів

NeLS — ваш надійний партнер у ніші аутсорсингу логістичних послуг. Ми надаємо комплексні рішення зі зберігання та транспортування товарів партнерів та, зокрема, забезпечуємо швидку й ефективну доставку до ваших клієнтів. Наша мета — оптимізувати ваші бізнес-витрати та підвищити задоволеність покупців.

Логістичні послуги для інтернет-магазинів

Забезпечуємо якісний аутсорсинг наступних логістичних послуг:

  1. Складське управління. Наші досвідчені спеціалісти ведуть облік товарів, відстежують запаси та готують замовлення для відправлення, щоб ви могли концентруватися на розвитку свого бізнесу.
  2. Оптимізація логістики. Ми аналізуємо вашу логістичну мережу та розробляємо оптимальні маршрути доставки, щоб скоротити час доставки та витрати на транспортування.
  3. Ефективне управління запасами. Ми використовуємо системи, які забезпечують повноцінний контроль над товарами, мінімізують ризики та дають можливість підтримувати оптимальний рівень запасів.
  4. Гнучка доставка. Пропонуємо різноманітні варіанти доставки замовлень до ваших клієнтів: адресну (Київ та область), а також самовивіз з точки видачі у Києві.
  5. Висока якість обслуговування. Ми дбаємо про ваших клієнтів так само як і ви. Наша служба підтримки готова відповісти на всі запити та допомогти розв’язати будь-які питання.

Готові зробити ваш інтернет-магазин ще більш успішним завдяки рішенням Nels для логістики. З нами ви зможете зосередитися на розвитку бізнесу, а ми підтримаємо ваші логістичні потреби.

Власна точка видачі інтернет замовлень

Адреса (офіс): м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола 41

Адреса (точка видачі): м. Київ, вул. Івана Виговського 13

Фасадне приміщення з можливістю розміщення власної вивіски.

Паркове місце біля входу для зручності завантаження великої побутової техніки.

Переваги співпраці

Оцініть можливості, які надають послуги NeLS партнерам — власникам та керівникам інтернет-магазинів.

  • комплексний аутсорсинг логістичних послуг у порівнянні з утриманням власного складу та кур’єрської служби дарує вам 80% економії;
  • маємо власне представництво у центрі Києва зі зручною транспортною розв’язкою;
  • обробляємо повернення товару протягом 14 днів, приймаємо товар на сервісне обслуговування, забезпечуємо видачу товару та інші послуги;
  • доставка замовлень по Києву та у передмістя у форматі «день в день»;
  • піднімання товару на поверх;
  • взаєморозрахунки з вашими клієнтами (приймання оплати) та безкоштовна інкасація;
  • складське зберігання вантажу;
  • співпраця з логістичними операторами та постачальниками (можливість організувати забір товарів напряму);
  • можливість забрати товар (попередньо оглянувши) та відправити товар самостійно з Нової Пошти, Міст Експрес та інших операторів.

Аутсорсинг логістичних послуг від NeLS має гнучку вартість: вона залежить від обсягів та потреб замовника.

Співпраця з інтернет-магазинами: основні етапи

  1. Зверніться до NeLS з запитом на аутсорсинг логістичних послуг через електронну пошту, телефонний дзвінок або заповнення вебформи на сайті.
  2. Представники NeLS проведуть зустріч з вашими спеціалістами, щоб ретельно проаналізувати потреби та вимоги щодо логістики. На цьому етапі ми обговоримо обсяги товарів, час доставки, особливості продуктів тощо.
  3. Після аналізу та обговорення всіх деталей співпраці, пропонуємо укласти офіційну угоду про надання логістичних послуг. Вона містить умови, терміни, вартість послуг та інші нюанси.
  4. NeLS бере на себе управління складом, веде облік товарів, приймає та готує замовлення для відправлення. Компанія також здійснює доставку товарів згідно з узгодженим графіком.
  5. Надаємо інтернет-магазину доступ до системи відстеження, де можна перевіряти стан замовлень та рух товарів. Крім того, компанія надає звіти про продажі, запаси й ефективність логістичних процесів.

Ми підтримуємо постійний зв’язок з інтернет-магазином, розв’язуємо будь-які питання і пропонує покращення в логістичних процесах. Періодично проводимо оцінку та аналіз ефективності співпраці для покращення операцій і розв’язання поточних проблем.

Обирайте NeLS, щоб отримати найкращі логістичні рішення для вашого інтернет-магазину та забезпечити успіх вашому бізнесу!

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ