• м. Київ, В’ячеслава
    Чорновола 41
  • +38 (063) 417 34 98

Складський аутсорсинг для різних компаній: вигідні рішення

Сучасна логістика постійно змінюється під впливом розвитку індустрії e-commerce. Власникам інтернет-магазинів зараз доступні нові рішення. Зокрема, фулфілмент на умовах аутсорсингу в електронній комерції — важливий набір послуг, який економить час та створює комфортні умови як для магазинів, так і для їх клієнтів. Кожна компанія отримує від цього власні переваги.

Аутсорсинг складських послуг: що він дає магазинам різного розміру?

І новачки у бізнесі, і досвідчені компанії періодично стикаються з проблемами, пов’язаними зі зберіганням товарів. Необхідність контролювати складські запаси, комплектувати замовлення, пакувати та надсилати потребує великої кількості ресурсів. Особливо важко налагодити процеси у період масштабування бізнесу та під час сезонів підвищеного попиту. Але завдяки фулфілменту (і, зокрема, аутсорсингу складських послуг) більшість цих процесів можна передати сторонній компанії. Що це дає бізнесу?

  1. Невеликі інтернет-магазини можуть відмовитись від розширення штату. Аутсорсинг розв’язує основну проблему: дає можливість зростати, але не витрачати більше, ніж заробляєш. Адже у маленьких компаніях витрати на зарплатню великої команди можуть «з’їсти» весь прибуток. Саме тому вигідніше передати посереднику всю логістику.
  2. Середні інтернет-магазини можуть на 100% відчути переваги співпраці з фулфілмент-операторами. Обсяг їх операцій вимагає власного складу, проте набагато вигідніше організувати зберігання на складських площах партнера, з можливістю (за необхідності) гнучко змінити умови. Якщо у компанії від 100 до 3000 замовлень на місяць, витрати на аутсорсинговий фулфілмент будуть набагато меншими, ніж розбудова власної логістики.
  3. Великі інтернет-магазини не завжди зацікавлені у посередниках, адже мають власний склад та персонал. Однак при масштабуванні може виникнути необхідність передати частину процесів на аутсорсинг: наприклад, часткове зберігання. Це допоможе уникнути витрат на розширення власної складської площі.
  4. Спеціалізовані магазини зазвичай розглядають повний фулфілмент на умовах аутсорсингу. Річ у тім, що багато компаній сконцентровані на створенні унікальної продукції, і не мають ресурсів для розбудови власної логістики. У таких випадках вигідніше передати всі процеси — від зберігання товарів до доставки — спеціалізованому оператору.

Коли варто використовувати фулфілмент?

Насправді обмежень не існує: описані вище варіанти наведені лише для прикладу, як найбільш очевидні. Конкретне рішення залежить від потреб бізнесу. Ми радимо провести попередні розрахунки, щоб з’ясувати, що вигідніше — послуги фулфілмент-оператора чи власна логістика:

  • дізнатися витрати на зберігання, обробку та доставку товарів (самостійно чи за допомогою партнера) й порівняти дані;
  • оцінити обсяги продажів. Зазвичай діє формула: чим більше товарів в обороті, тим вигідніший тариф від оператора;
  • подумати, де проживає найбільша частка клієнтів. Якщо це Київ, найімовірніше, що вони будуть замовляти товари з адресною доставкою. Очевидно, що компанії, розташованій в іншому місті, треба буде заручитися підтримкою оператора логістики у столиці;
  • врахувати такі моменти, як вага, розмір, тип товарів, необхідність передпродажної підготовки;
  • проаналізувати перспективи масштабування бізнесу. Зазвичай провайдери фулфілменту гнучко підлаштовуються під зростаючі потреби бізнесу.

Чому фулфілмент вигідний? Процес виконання замовлення третьою стороною дає кілька переваг. В першу чергу це економія часу та відсутність необхідності наймати співробітників для обробки замовлень. Зекономлені ресурси можна направити на інші напрямки розвитку бізнесу.

Зберігання товарів — значна частина витрат інтернет-магазинів. Треба не лише орендувати склад, але й впевнитися, що він розташований в зручному місці: недалеко від потенційних клієнтів та поряд з транспортними шляхами. Співробітництво з фулфілмент-оператором розв’язує цю проблему, адже транспортна доступність у такому випадку — повна відповідальність посередника.

Фулфілмент залишається дуже гнучкою моделлю. Це важливо для електронного бізнесу, який залежить від сезонних коливань попиту та інших нестабільних факторів. Менше товару в обігу — можна орендувати невелику площу на складі. Оборот збільшується — можна домовитись про розширення на певний період.

Крім цього, фулфілмент на умовах аутсорсингу — це ще й зручний контроль над процесами. Власник інтернет-магазину замовляє послуги та завжди має доступ до актуальної інформації щодо запасів, обороту, статусів замовлень, показників ефективності.

Шукаєте надійного та відповідального фулфілмент-оператора? Компанія NeLS надає повний набір послуг зі зберігання, комплектації, пакування та доставки для компаній різного розміру та напрямку роботи. У нас вигідно, зручно та безпечно!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *